Jak możemy Ci pomóc?
Odpowiedzi na często zadawane pytania
Jeżeli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy
Termin realizacji Twojego Zamówienia zależy od sposobu wybranej przez Ciebie dostawy paczki. W przypadku Wysyłki Kurierem lub Paczkomatem, czas wysyłki wynosi najczęściej do 5 dni roboczych (z reguły są to 2-3 dni). Maksymalny termin dostawy wynosi 30 dni roboczych.
W naszym sklepie oferujemy Ci następujące metody dokonywania płatności:
1. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
2. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisów TPay.com.
3. Płatność Blikiem.
Jako Konsument, który zawarł Umowę kupna na odległość, masz prawo odstąpić od niej i zwrócić produkt w terminie 14 dni kalendarzowych, liczonych od jej zawarcia, bez podawania przyczyny.
Decydując się na zwrot Produktu ponosisz bezpośrednie koszty z tym związane.
Kurier nie ma takiego obowiązku, więc nie jesteśmy w stanie tego zagwarantować. Dobra wiadomość jest taka, że coraz więcej spedytorów traktuje kontakt z klientem jako standard.
Jeżeli wybierzesz płatność przelewem, płatność elektroniczną albo płatność kartą płatniczą, obowiązany jesteś do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Do Twojej Reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli jako Konsument poprosisz o wymianę Produktu, usunięcia jego wady lub złożysz oświadczenie o obniżenie jego ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a my nie ustosunkujemy się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że Twoja prośba została uznana za uzasadnioną.
Napisz do nas
Skorzystaj z niniejszego formularza kontaktowego i napisz, w czym możemy Ci pomóc. Skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej.
- ul. Chemików 1b, 32-600 Oświęcim
- +48 732 082 150
- Dni robocze: 7:00 - 15:00